GIMNASTYKA

Jak się bawić?
Wybierz kilka ćwiczeń, które danego dnia będziecie wykonywać razem np.: przysiady, bieganie po pokoju a następnie komenda: „Stop!” (stajecie w bezruchu), stojąc trzymajcie piłki (każdy swoją) w wysiągniętych przed siebie dłoniach i naprzemienne skręty w lewo i w prawo, stojąc na wyprostowanych nogach wykonajcie skłon naprzemiennie raz do lewej stopy a raz do prawej, stojąc kręcenie wyprostowaną ręką (najpierw lewą, potem prawą) a następnie obiema rękami jednocześnie. Rozłóż taśmę/ sznurek na podłodze, niech każde z Was przejdzie po niej stawiając stopę tuż za stopą a następnie spróbujcie zrobić to samo z poduszką na głowie. Stańcie bokiem po jednej stronie taśmy i przeskakujcie na drugą stronę ze złączonymi stopami. Połóżcie się na podłodze, nogi w górę i jedźcie rowerkiem:). W siadzie prostym rozstawcie stopy szeroko, wykonujcie naprzemiennie skłony do prawej i do lewej stopy. W klęku podpartym na zmianę zróbcie koci grzbiet a następnie wklęsłe plecy. A teraz czas na bociana – stojąc rozłóżcie wyprostowane ręce na boki i podnieście jedna nogę, po chwili zmiana nogi. Podczas gimnastyki oprócz sprawności fizycznej wyrabiacie też równowagę i świadomość własnego ciała.

Co Ci będzie potrzebne?
Miejsce byście mogli swobodnie wykonywać ćwiczenia, dwie piłki, długa taśma/ sznurek, poduszka.

Dużo siły do ćwiczeń 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *